چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

نصب اتفاقات جدید

هروقت مجبور میشم ویندوز لپ تاپمو عوض کنم اولاش حس بدی دارم مخصوصا وارد کردن اطلاعات درایو ویندوز ب بقیه درایوها کاریه ک واقعا جونمو میگیره ولی وقتی با ویندوز جدید مواجه میشم حس خوبی دارم حس میکنم لپ تاپم تمیز شده و مثلا ویندوزم داره برق میزنه و سرعت بالا رفته و خلاصه همه چی اوکیه ... این حس فقط چند دقیقه دووم میاره ب محض اینکه میام سراغ اینترنت تا وبگردی کنم یا کارامو انجام بدم با حس بد این مواجه میشم که هیچکدوم از سایتایی که ثبت نام کرده بودم دیگه منو یادشون نمیاد یا حتی نمیتونم ی موزیک گوش بدم نمیتونم خیلی از فایلامو باز کنم چون نرم افزارشو ندارم و... ولی در نهایت مجبورم با همین شرایط کم کم همه چی رو اوکی کنم

تغییر توی زندگی و گرفتن هر تصمیم جدی تو زندگی ب نظرم درست شبیه ب نصب کردن ی ویندوز جدیده باید چیزایی که لازمته از زندگی قبلیت برداری بذاری ی جای امن بعد پاک کنی هرچیزی که قراره نباشه رو ...هرچیزی که جای اضافی گرفته و عین ویروسا داره زندگیتو مختل میکنه حداقل باید ببریش ی جایی ته مغزت ک ب زندگی جدیدت کاری نداشته باشه  چیزایی شبیه نفرت شبیه  کینه ... الان حس خوب تمیزی رو داری و حس میکنی چقدر آرومی ولی این ارامش قبل از طوفانه چون تو همون آدمی و ی عالم اطلاعات از زندگی قبلیت داری که اتفاقا خیلیم لازمشون داری و باید ازشون استفاده کنی چیزی شبیه ی سری کارای ناتموم چیزی شبیه دوستات ولی باید یاد بگیری که از زندگی گذشتت الان هیچی دم دستت نیست تو قراره ی کار جدید بکنی باید آداپته بشی با شرایطت باید طرز استفاده جدید یاد بگیری .....باید یادت بمونه ک گذشته تموم شده و ی جایی دورترها جاش گذاشتی باید یاد بگیری توی الانت زندگی کنی ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد