چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

برسد به دست آقای ظریف...لطفا

سلام آقای ظریف ...حالتان خوب است؟؟ ما خیلی خوبیم شما هم برای ما خیلی خوبید...خواستم بگویم من خیلی دوستتان دارم نه برای اینکه به توافق رسیدید و شاید مردم امید دارند که چیزی ارزان شود ...اقای ظریف من شما رو دوست دارم چون شکل دیپلمات ها هستید شکل همه وزیر امور خارجه ها ... حتی جای مهر هم روی پیشانیتان نیست ولی یک منحنی قشنگ روبه بالا روی لب هایتان هست شما خیلی خوب میخندید مردم ایران با لبخند شما میخندند این خیلی خوب است  شما همیشه مرتب هستید کت شلوار میپوشید  و ریش هایتان هم خیلی بهتان می آید مرسی که انقدر خوش تیپید و کل دنیا شما رو نماد ما می دانند  ... مرسی که انقدر فهیم و عاقل هستید که بهتان میگویند دشمن قابل احترام...ممنون که کاری کردید که دیگر بهمان گوجه پرتاب نمیکنند و فکر نمیکنند ما عقب افتاده ایم که در وسط چله تابستان کاپشن سفید بپوشیم و در وسط سازمان ملل سخنرانی بکنیم آن هم از روی دفتر انشایمان...من بهتان افتخار میکنم وقتی انگلیسی حرف میزنید حتی اگر لهجه تان شبیه به خارجی ها نباشد همین که ادب حرف زدن دارید بس است ... مرسی که تنها نفری بود که انگلیسی بلد بودید  و سر قطعنامه 598 در سازمان ملل از ما دفاع کردید...مرسی که در مقابل همه بی شعورهای سیاسی فقط می خندید و فحش نمی دهید ...مرسی که دوست و دشمن دوستتان دارند و در مقابل منطقتان کوتاه می آیند...مرسی که عزتمان را حفظ کردید و بی آبرویمان نکردید جلوی خارجی ها ... مرسی کاری کردید که خارجی ها هم شما را سوا می دانند و پیش شما بهتر رفتار می کنند... مرسی که عقب افتاده نیستید و فیسبوک دارید و با ما حرف میزنید و مثل خودمان فیلترینگ را می پیچانید...مرسی که سر آن نماینده بی شعور که به شما و تیمتان میگفت خائن داد زدید سر آن اجنبی هم که ما را تهدید میکرد داد زدید مرسی که انقدر به موقع داد میزنید و همیشه صدایتان پس سرتان نیست ...مرسی که تیم خوبی دارید که مثل خودتان صبور هستند ...مرسی که سخنگوی وزارتتان یک خانم مهربان است ...من خیلی حرفها و خیلی تشکرها دارم اگر هم نرسید همه اش را بخوانید لطفا اینجا را بخوانید

ممنون که امروز انقدر جلوی پرچم سه رنگمان زیبا می درخشیدی قهرمان

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسی‌ترین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 11:39 http://yasitarin.blog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد