چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

التماس دعا از آن ویِژه هایش

می شود مثلا خواهش کنم هرکسی ک این نوشته را می خواند هرجایی ک هست هر زبانی ک دارد با هر روشی ک بلد است شنیده است یا جواب گرفته است برایم دعا کند دعای مخصوص کند...نه اخر دنیاست نه هیچ چیز دیگر فقط پر از بغضم خیلی عمیق...همه چیز هر روز بیشتر بهم گره میخورد میدانم امتحان خداست میدانم ک صبرم را میبیند .... ولی کاش شما دعا کنید برایم که صبرم تمام نشود که گره ها یکی یکی باز شوند که من ذوق کنم ک دلم مرد بس ک هوای چشمانم همیشه بارانیست که میدانم افسردگی گرفته ام و همه جا در حال اشک ریختنم که دیوانه شده ام سرم را پایین میندازم و گریه میکنم مطلقا بی صدا... فقط کمی ارامش داشتم که آن هم گویا برای قبل از طوفان بود 

خدایا میدانم ک داری امتحانم میکنی گله ای نیست ... به پای گله گذاری نگذار التماس دعا دارم فقط

نظرات 2 + ارسال نظر
فریدا چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 14:18

حتما حتما دوستم
یک شبه کل وبلاگت رو خوندم
نمیدونم بغض الانت برای چیه ولی در عشق...
درد مشترک داریم
...
الهی خدا گره از دلت و دلم باز کنه خیلی زود
الهی آب آرامش به سرت بریزه خیلی زود
الهی بخندی از ته دل ... اشک بریزی از سر شوق
اینهایی که گفتم با همه وجودم بود
توکل به خدا
انشالله خیلی زود خبر خوش بدی بهمون
زود زود
کاش فردا باشه ..

تو ی شبه خوندن وبلاگ هم درد که نه ولی کار مشترک داریم ...منم ی شبه وبلاگتو خوندم
الهی آمین... کاش آمین یکی زودتر از بقیه به خدا برسه ...

پرنده ی گولو چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 10:10

سلام
چرا که نشود گلم
دعاهای نرم و مهربان روانه ی اسمانت کردم
بگوییم آمن و منتظر لبخند و دلخوشی باشیم

گولو
تو خوبی مهربونی پرنده ابی رنگی .... دلخوشم که دعا و آمینت زودتر جواب بده برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد