چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

ببخشید عزیزم اجازه هست من اطلاعات شما رو بدزدم

سوم اسفند 93

من همه دوستان عزیزم چه کسایی که خاموش پیگیریم میکنن و چه دوستانی که لطف دارن و گهگاهی نظر میزارن رو به چالش صرفه جویی یک لیوان آب در روز دعوت میکنم

.............................................................................................

پ.ن:

1-وقتی تصمیم میگیریم که در روز یک لیوان کمتر آب هدر بدیم ناخودآگاه هروقت که با آب کار داریم ذهنمون به سمت صرفه جویی میره و در نهایت آخر شب میبینید خیلی بیشتر از ی لیوان آب جمع کردید و حس فوق العادیه ...

2- قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

 

+ نوشته شده در  شنبه نهم اسفند ۱۳۹۳ساعت 19:47  توسط نون.میم  |  یک نظر

ببخشید عزیزم اجازه هست من اطلاعات شما رو بدزدم؟؟

کمی قبل تر از الان:دی 91

استاد:خانم نون.میم خیلی این کار تحقیقتون خوب پیشرفته اگه بتونید ی کم دیگه روش کار کنید ی مقاله خوب ازتوش درمیاد.گروه خانم xهم کارشون خیلی خوب پیشرفته احتمالا کار اوناهم مقاله بشه

کمی بعدتر از اون قبل یعنی آخرای دی91 (درنظر داشته باشیدوسط امتحانای پایان ترمه)

من خطاب به نرگس(هم گروهیم): وای نرگس ماتحتمون پارست کی این همه استاندارد رو ترجمه کنه

نرگس: واااای راست میگی ها چند شبه سر این ترجمه هاییم تازه مرتب کردنش مونده

من: نررررگس ساعت دو نصفه شبه امتحان فردامونم مونده

که البته شرح مشقت های آن ترم از عهده خواننده عزیز خارج است و به همان پارگی ماتحت بسنده میکنیم که خود گویای همه چیز است

کمی بعدتر مثلا اواسط بهمن 91:

من:میگما نرگس بیا بریم از این خانم x که استاد گفت کارشون خوب پیشرفته با هم گروهیاش چندتا سوال بپرسیم من حس میکنم ی چندجا کارمون تو رفرنس نویسی اشکال داره بذار ببینیم استاد چیزی به اونا نگفته

نرگس: بلی بلی موافقم

و اینچنین ما دوتا مشنگ گرپ گرپ از طبقه دو رفتیم طبقه یک خوابگاه و تق تق درزدیم

خانم x: ای وااااای نون جون ,نرگس جون شمایید بفرمایید توروخدا

من: اره عزیزم شرمنده مزاحمت شدم تو میدونی این رفرنس ما چجوری باید وارد کنیم؟؟استاد گفت شما هم همین کارو میکنید...

خانم x: اووووم چی بگم والا نههههههه کی گفته ماهم میخوایم مقاله بدیم !!!!

نرگس: استاد گفت دیگه

هم گروهی خانم x: نههههه مقاله؟؟؟مقاله چی هست؟؟؟ خوردنیه؟؟پوشیدنیه؟؟؟

و این چنین ماچند سوال دیگر پرسیدیم و در نهایت همگروهی خانم x گفت که کارشان سکرت است و ماتحت ما که از قبل پاره شده بود مقادیری سوختگی هم به آن اضافه شد و ما دست از پا درازتر به کلبه محقرمان در طبقه دو بازگشتیم و آن اشکال را در هفته آتی از استاد پرسیدیم و مشکل رفع شد

چندوقت بعد اردیبهشت 92:

ااااا جواب acceptمقاله ها اومده بریم بریم ببینیم وبا ماتحت های پاره و سوخته مقداری ضایعگی هم به ما اضافه شد و هیچکدام از مقاله ها قبول نشده بود( خب البته سمینار خیلی معتبری بود ما اعتماد به نفس کاذب داشتیم)

همین امسال شهریور 93:

هوراااا هورااااا جواب ارشد اومددده خب خداروشکر به آن پارگی و سوختگی و ضایعگی مقادیری افسردگی هم اضافه کنید چرا که بنده ارشد هم قبول نشدم ولی خب خداروشکر نرگس از بند افسردگی گریخت و ارشد قبول شد و خانم xهم با شرط معدل دانشجوی ارشد شد

همین دیشب 2 اسفند 93:

الان دیگر تکنولوژی داریم و گروپ گروپ به سان اسب نمی رویم طبقه پایین و در وایبر بهم پی ام می دهیم

نرگس: نووووووووون جوووونم میگم اون تحقیق رو یادته که نوشتیم باهم پاره شدیم؟؟

من: کدوم تحقیق عزیزم ؟؟من چندجا پارگی دارم کدومو میگی؟؟

نرگس: همون ایمنی زمین های بازی کودکان ( دیگر بی ادبیش نکرد چون من تا خود صبح کشش میدادم و نمی شد حرفش را بزند)

من:بلی بلی یادم است

نرگس: اون استاده ک باش کار میکردیم پیشنهاد کرده من و خانم xدوباره روش کار کنیم و ی کم بهترش کنیم مشکلی نداری اسم تو نباشه !!!!!! یعنی میخوام تو راضی باشی هااااااا خانوم xهم فرموده باید نوووون جااااان راضی باشه

و اینگونه هیولای درون من بیدار شد و به سان خر مقداری فحش داد به نرگس و xو استاد و به سان سگ مقداری پاچه گرفت و به سان روانشناس کمی الزایمر نرگس را یادآوری کرد و در نهایت هم با کنار گذاشتن رودربایستی که از من بعید بود گفتم: خیررر نرگس جان من راضی نیستم نه قلبا نه عقلا , کار مال من و تو بود هرچند درست نیست اسم من داخلش نباشد چون هنوز آثار پارگیش را حس میکنم ولی راضی نیستم حتی یک مولکول از اطلاعاتش را به کسی بدهی و هرکس هم پرسید بگو نون گفته من از مفت خوری بدم می آید و اطلاعاتمان هم سکرت است ..........

خدایا تو که عقل و مال و حال ندادی کاش این پررویی را هم نمی دادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد