چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

اس ام اس های ارسالی را آنجور که آدم ها را می شناسید بخوانید

نوشته سلام و میخونم سلام خیلی شرمندم از اینکه نمیتونم سر قولم بمونم و دوباره بهت اس دادم بهت ک گفته بودم 

نوشته خوابتو دیدم و نگرانت شدم و من میخونم دلم برات تنگ شده بود ولی میترسم که بگم

نوشته سال نو مبارک و میخونم ببخشید که دیر شد خیلی دلم میخواست زودتر بت تبریک بگم ولی نمیخواستمم زنگ بزنم 

نوشته مواظب خودت باش و میخونم خیلی دلم میخواست صداتو بشنوم ک برنداشتی

نوشته عزیزم خدافظ و میخونم عزیزم منتظر جوابت هستم هرچند در ظاهر اینجور ب نظر نمیاد 

و من همه در جواب همه این حرفا سکوت میکنم گفته بودم که دلم خیلی گرفته نمیدونم سکوت من از نظر اون چجوری معنی میشه ولی از نظر خودم دل گرفتگی معنی میده  .تازه روز زنم تبریک نگفت آلزایمری :|


پ.ن:الان سردرگمم خدا نشونه رو فرستاد یا کسی پیام رو میشناخت 

پ.ن2: خدایا شکرت فقط تو میدونی دلم چقدر پر و گرفته بود و دیشب چقدر از چشام ریخت بیرون

پ.ن3:هنوزم نشد ک دلمو صاف کنم کادو رو بفرستم یا نه تا 23م خدا بزرگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد