چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

به گریه نشستم...

23فروردین تولد توئه حدودا دو هفته دیگه...عزای عمومی گرفته ام در دلم ...

قبلترها که باهم مهربون بودیم تصمیم گرفته بودم برات هارد بخرم و سر ی قضیه ای مجبور شدم بگم که میخوام برای توی فیلم باز هارد بخرم و لبخند کیلومتریت رو از پشت تلفن هزار کیلومتر اینورتر حس کرده بودم.هنوز هم میرم توی سایتای مختلف و قیمتا رو چک میکنم بیشتر از همه دیجی کالا همیشه کادو خریدن واسه تو برام هیجان انگیز بوده و میدونم ک همیشه کادوهامو دوست داشتی.هنوزم استرس دارم که نکنه دیجی کالا تخفیف اون هارد مدنظر منو برداره تا قبل عید هم استرس داشتم نکنه وزارتخونه بدقولی کنه پولمو نریزه که نتونم هاردتو بخرم .همه ی اینا وقتی اتفاق افتاد که تو رفته بودی ینی میدونی میخوام بگم رفتنت هم در مقابل تولدت خیلی چیز بزرگی ب نظر نمیادو هر روز هزارتا برنامه میریزم که چجوری تولدتو تبریک بگم خب تو برنامه هام تبریک نگفتن نیست گاهی حس میکنم دارم اشتباه میکنما ولی فقط گاهی ....عزای عمومی دلم بیشتر برای اینه که الان نمیدونم باید بزام کادوتو بفرستم برات یا نه

خب دفعه قبلی هم قهر بودیم ک سوغاتیتو پست کردم برات و تو بعدترش اعتراف کردی که خیلی غافلگیر شدی و 5 خط برام اس ام اس نوشتی ولی دستت نرفته که سندش کنی حتی گفتی که خیلی قشنگ کادو شده بود ولی منم بهت نگفتم که ی صبح تا ظهر دنبال ادوات اون کادو بودم برام حس خوبی بود وقتی یهویی اومدم پیشت و تو شیفت بودی ینی وقت نداشتی که خونه رو (از بزرگترین آرزوهام بود ک بگم خونمون) مرتب کنی و باهم اومدیم خونه وقتی که خورشید تازه داشت طلوع میکرد و هدیه ای که گرفتی و تشکر نکردی و اس ام اس ک براش نفرستادی رو زیر میز تلویزیونت دیدم تنها دکوری اون قسمت شایدم تنها دکوری کل خونه .... قرآن هم ی کم اونورترش ...تخته هم اونورترترش...خوبه که چیزایی که برات گرفتم انقدر نزدیکته میدونی ی جورایی باعث میشن منو یادت نره یا ی جور نشونه است واسه اینکه نمیخوای منو یادت بره.

ولی الان خیلی مرددم که بازهم باید برات بفرستم یا نه !!! دلم گرفته ازت خیلی و این شامل تبریک نگفتن برای تولدت نمیشه ولی غلظتش به حدی هست که هنوز نتونستم دلمو صاف کنم ک میشه برات کادو فرستاد یا نه !!!

پ.ن: از خدا میخوام زودتر ی نشونه چیزی بفرسته برام از سردرگمی دربیام 

پ.ن2: اگه کسی پیام رو میشناسه لطفا این نوشته رو برسونه به دستش !با تاکید بر دل گرفتگی من!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد