چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

آفتاب گیرون


در راستای گرمای هوا و رو به قهوه ای رفتن دوستان باشگاهی و با تاکید بر نژاد پرستی اینجانب نسبت به رنگ های قهوه ای تصمیم گرفتم برم ی کم خودمو تیره و سیاه سوخته کنم که عین این ندید بدیدا زل نزنم به این دخترای باشگاه و آب لک و لوچم سرازیر نشه ..بس ک نگاشون کردم فکرای دیگه میکنن راجع بهم

خلاصه اینکه متوجه شدیم در شهرما استخر روباز موجود نیست و خیل عظیمی از دوستان تهران تشریف داشتن و شمال و یا کیش ... با همفکری سایر دوستان و از اونجا ک فعلا امکان مسافرت نداشتیم تصمیم گرفتیم بریم رو پشت بوم خودمون رو ب دست آفتاب بسپاریم

از جنگ جهانی سوم ک با مادر سنتی داشتم میگذرم و به همین جمله بسنده میکنم ک دهنم سرویس شد بس ک براش توضیح دادم و در آخر هم به خاطر اینکه ویتامین دی بدنم نیاد پایین و از بی کلسیمی پوکی استخوان نگیرم رضایت داد

ی دو سه تا ملحفه گل گلی زمان جهاز مامان بزرگمون رو بردیم وصل کردیم پشت بوم ( از نحوه نصب صرفنظر میکنم ) و در یک ظهر دل انگیر تابستانی خودمو بند و بساط روغنم رفتیم خودمونو بذاریم آفتاب.این عکسا رو دیدید تو شبکه های اجتماعی ک دوتا عکس میزارن پیش هم ؟؟ بعد یکیش چیزی ک هستم اون یکیش چیزی ک خیال میکنم هستم؟؟دقیقا شرح حال منه با سه تا ملحفه گل گلی دورم و ی ملحفه سفید زیرم و ی بطری آب معدنی کنارم و ی آهنگ خز شش و هشتی  حس میکردم تو سواحل جزایر قناری روی تاب حصیری نشستم و انواع مشروبات الکلی پر از یخ کنارمه و مثلا دارم ی مجله داستان های کوتاه انگلیسی میخونم و از آفتاب لذت میبرم

هی خودمو عین کتلت پشت و رو میکردم ک یکنواخت بسوزم تیره و روشن نشم ...

خب بعد از دوساعت ک شما زیر آفتاب سوزان بخوابید چ انتظاری دارید؟؟خدایی انتظار دارید ی کم قرمز شید حداقل ک بعد جاش تیره بشه دیگه؟؟ بعد دیدید وقتی لباس ی لکه ای داره میندازیدش آفتاب انگار خاصیت لکه بری داره لکه یا کمرنگ میشه یا محو میشه؟؟

از اونجایی ک کائنات خیلی به بنده عنایت دارن مورد دوم برای بنده پیش اومد...خدا رو شاهد میگیرم یک ذره هم تیره نشدم حتی یک درجه تازه خواهرم میگفت روشنتر هم شدی

یعنی مدیونید فک کنید من حتی ی ذره قرمزی هم داشته باشم موقع خروج از پشت بوم و استتار ملحفه گل گلیا K

این بود ماجرای آفتاب گرفتن بنده و سوژه شدن نزد خانواده و اسکولیسم مزمن

 



نظرات 5 + ارسال نظر
امید جمعه 3 مهر 1394 ساعت 06:34

چشم نامحرم رو چیکار کردید؟!

متوجه نشدید کاربرد ملحفه گل گلیا چی بود؟؟

بآنو پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:04 http://colored-days.blog.ir/

من تا جایی که میدونم برای برنز شدن زیر آفتاب، کرم مخصوص هم هست.
مگه الکی ِ :)))

عب نداره!
عوضش کلی ویتامین دی جذب کردی. :)

بابا ویتامین دی بهانه بود من دلم قهوه ای میخواست ک قسمت نشد

یاسی‌ترین سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 09:41 http://yasitarin.blog.ir

:)))))))))))
خلوص نیت نداشتی عزیزم یه بار دیگه نیت کن برو پشت بوم
ملافه گل‌گلیات عالی بود :)

ا وا خواهر راست میگیا من نیت نکردمبه نیت قربتا الی الله میرم این سری بلکه ی رنگی بگیرم

آنا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 22:47 http://aamiin.blogsky.com

جدا روشن تر شدید؟ عجب ..

روشنتر شدن ک تعبیر خواهرم بود ولی جداکوچکترین تغییری نکردم

متین پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:28

شاد باشید که روزمونو ساختید.

قربون شوما من انقدر تو زندگیم پر این شادیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد