چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

دنیا این روزها سیاه میشود ..

شنیدم سرتان را به چاه فرو میبردید و درددل میکردید میدانید من هرچه داد میزنم صدایم به خودم میرسد گمانم در چاه ظلمت گرفتارم و انعکاس غفلتهایم در سرم میپیچد...

شنیده ام که عدالت این روزها بی پدر شد...میدانید راستش را بخواهید شما پدر عدالت بودید یتیم ماند این عدالت بعد از رفتنتان

شینده ام قاتلتان را بخشیده اید و گذاشتید برود ...میدانید شما پدر بخشش هم بودید من که از دشنامی نمیگذرم شما چگونه از قاتلتان گذشتید

شنیده ام شبانگاه به یتیمان کوفه کمک میکردید...میدانید شما پدر انفاق هم بودید من ک خرورارها پول مصرف میکنم و یادم می رود بقیه را 

شنیده ام وعده های غذاییتان خرما بوده و شیر تازه این شاهانه اش بوده....میدانید شما پدر اسراف نکردن هم بودید من خرورارها میخورم و بازهم ایراد میگیرم تازه میخواهم در عروسیم ده نوع غذا باشد

شنیده ام از قبول خلافت سرباز میزدید....میدانید شما پدر حکومت اسلامی بودید من ک خودم را میکشم که ذره ای بالاتر بروم خیلیها هم حاضرند هم را تیکه پاره کنند سر همین حکومت

شنیده ام به دخترتان از بیت المال ندادید گفتید دیگر مسلمین ندارند ....  میدانید شما پدر همه دختران عالم بودید ولی من مثل شما نیستم ها من حاضرم دزدی کنم ولی خانه ام شکل خانه همسایه دوتاکوچه آنورترمان باشد

شنیده ام در جای پیامبر خوابیدید که ب جای او شما را شهید کنند....میدانید شما پدر همه فداکاری ها بودید من حاضر نیستم در جمعی به دفاع از شما و خاندانتان حرفی بزنم هیچ گاهی ب تایید حرفشان سرهم تکان می دهم

شنیده ام در خیبر و هزارتا جنگ دیگر کولاک کردید...میدانید شما پدر همه شجاعت ها هستید من در مبارزه با نفس خودم مانده ام چه رسد به دشمن بیرونی

میدانید مولا جان شما پدر همه خوبی ها بودید شما فقط پدر بچه هایتان نبودید....خیلی چیزها با شما رفت انگار که فقط به شما می آمد .آقا جان چگونه این همه خوبی در وجودتان بود؟ نبودنتان را چگونه تاب آوردند آنهایی که با شما بودند. حجم عظیمی از دنیا با نبودتان کم شد میدانید حتی میتوانم بگویم خوبی های دنیا نصف شد 

امام جان این اجنبی هایی که شما را ندارند چکار میکنند؟؟ افتخارشان کیست؟؟؟ آنها هم کسی را دارند که این همه خوب بوده باشد و بتوانند در وبلاگهایشان از او بنویسند آن هم بعد این همه سال؟؟ 

مولاجان ما ملت خوشبختی هستیم که سایه شما روی سرمان است شما چقدر خوبید که وقتی ماهم شما را یادمان نیست شما ما را یادتان است این را بارها وقتی هرجایی گفته ام یاعلی و جواب گرفته ام فهمیدم

مطمئن باشید هرکسی شما را بشناسد به زور خودش را زیر سایه شما جا میکند ...راستی یادم رفت بگویم شما پدر آرامش هم بودید آخر بعد از شما هیچ کس رنگ آرامش ندید بعد از شما دنیا مصیبت زده شد و سیاه .... زینب و حسن و حسین و عباستان آقا .... دنیا بعد از شما خیلی هم که خوب باشد خاکستریست 

دنیا بدون شما یتیم است ... 


نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 05:39 http://nilooooofar.mihanblog.com/

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
56168

ممنونم عزیزم شماهم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد