چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

چرند و پرندهای گاه و بیگاه

نمی توان گفت باید نوشت

در اندرون دل خسته من

خیلی ی جوریم این روزا پر از حس های خوب و بد

خواهرم کنکور ریاضی رو داد و تموم شد با چشمانی به شدت اشکبار برگست خونه خواهر نازنین من ی سال تمام درس خونده بود ی سال بی وقفه زحمت کشیده بود درسته معدلش 12.75 بود درسته فیزیک سوم رو 8 گرفت ولی این ی سال هرچی توان داشت بدون بازیگوشی خوند سختمه ببینم انقدر گریه میکنه

بی وقفه تا عصر گریه کرد و شب هم همینطور وقتی خوابید خیالم راحت شد ک خوابیده ولی نصفه شب بیدار شدم دیدم باز داره هق هق میکنه واقعا جیگرم آتیش گرفت منم خیلی ناراحتش بودم

نماز صبح هام به طور متوالی قضا میشه و دیگه داره برام بی اهمیت میشه این قضیه .خیلی ناراحتم !!! البته ک شبا ساعت سه نصفه شب میخوابم و هیچ کار خاصیم ندارم و هرچی تصمیم میگیرم زود بخوابم نمیشه

تو سایت تخمین رتبه علوم پزشکی در صدر جدول با رتبه یک نشستم ولی خودم میدونم رتبم یک نیست شکرخدا راضیم ولی نمرات بهتر از من حتما شرکت نکردن تو تخمین مطمئنم

تصمیم جدی گرفته بودم تو هیچ گروهی تو هیچ شبکه خراب شده ی اجتماعی نرم ولی بعد ارشد ی گروه تو تلگرام ساختن بچه های ارشد ک معتادش شدم خیلی بده !!!

مامانم ی وقتا ی گیرایی میده ک دوتا شاخ رو سرم سبز شه کمه نمیخوام بی حرمتی بینمون پیش بیاد ولی مدام بحث داریم مداممممم و بعدش به شدت عصبی میشم از خودم چرا انقدر ضعیفم چرا ی کم سعه صدر ندارم من به هرحال حق مامانم به گردنم بیشتر از حق خودمه ولی ی وقتا یادم میره

خدایا مامانم از همون وقت ک کنکور کارشناسی دادیم دوست داشت من تک رقمی شم میشه واسه ارشد این آرزوشو برآورده کنی؟؟واقعا واسه خودم مهم نیست رتبم ولی واسه دل مامانم میگم

پیام تصمیم گرفته ارشد بخونه واسش لزگی و تافل رو میفرستم بوشهر L خدایا میشه پیام برگرده تهران؟؟

رابطم با بابام ی جوری شده که وقتی ابتدایی بودم اون شکلی بود بعدش هی شکست و شکست و شکست و خراب شد تا وقتی ک رفتم دانشگاه کل رابطمون در این حد بود که ی اس بدم پول بریز برام اونم بدون جواب بریزه ولی الان ترمیم شده خیلی بهتر شده خدایا شکرت .درسته به روی خودم نمیوردم ولی جاش تو زندگیم خالی بود

پیام ی وقتا ی حرفایی میزنی که امیدوار میشم به این رابطه بی سر و ته ولی بعدش دوباره میگم امیدی ک نا امید بشه خیلی سخته بذار همون نا امید باشم که اگه اتفاق خوبی افتاد سورپرایز شم خلاصه که تو برزخم دیگه ولی تصمیمو گرفتم تقریبا شاید بعدا دربارش نوشتم توکل به خدا دیگه

کاش بلاگفا درست شه

دوستان کسی هست بهم کمک کنه بگه چجوری پستامو انتقال بدم اینور؟؟ نظرات هم منتقل میشه؟

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گولو یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 14:02

سلام
انتقال دستی مقدوره
طبعا کامنتها نمیاد
این پیام شما اتفاقا موهای فرفری نداره؟ که تو کار صنایع دستی هم باشه

سلام گولو نه والا اتفاقا موهاش صافه از هنرم هیچی حالیش نیست :)))
از طرف من گل انار آیدا را ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد